Известие

Collapse
No announcement yet.

Чарколяк!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първо по темата:

    Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.


    Второ:
    След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!

    П.С.

    А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
    alfa romeo sprint 1984

    Comment


    • Абе без серво е тегаво,ма пробвай,тъй или иначе вече си я набутал новата помпа. Иначе колегите принципно са прави,с по-малък диаметър ще имаш повече налягане върху буталцата и съответно ще натискаш не чак толкова зверски на педала. Жигулките бяха без серво навремето,но пък се нуждаеха от редовно обезвъздушаване,че и реглаж на задните спирачки.Последно преди двайсе години правих спирачките на такава кошница и беше голям филм докато почне да сурка и четирите колелета еднакво.
      Last edited by 546; d.m.y г., 00:47.

      Comment


      • Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
        Първо по темата:

        Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.


        Второ:
        След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!

        П.С.

        А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
        Жигулката не беше зле, ма за нея си, пък Лада-та имаше серво. А и динамиката на ЖИгата некак не може да се сравнява с тая на Спринта.
        Адаш , а всъщност защо махаш сервото? Питам от любопитство. Понеже не правиш съвсем пистова кола, за да си заслужава компромиса. А и кола, която да става за ежедневието. Та в тоя ред на мисли, аз каквото съм правил досега по моя кош, е било винаги с цел, да я доблиа повече до съвременните коли като усещане и управление. Та ми е неясна концепцията, затова питам.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Жигулката не беше зле, ма за нея си, пък Лада-та имаше серво. А и динамиката на ЖИгата некак не може да се сравнява с тая на Спринта.
          Адаш , а всъщност защо махаш сервото? Питам от любопитство. Понеже не правиш съвсем пистова кола, за да си заслужава компромиса. А и кола, която да става за ежедневието. Та в тоя ред на мисли, аз каквото съм правил досега по моя кош, е било винаги с цел, да я доблиа повече до съвременните коли като усещане и управление. Та ми е неясна концепцията, затова питам.
          Първоначалната идея беше наистина да е кола, която да може да се кара ежедневно, но след като сложих мотора, събрахме я и навъртях 2000-3000км, основно по разходки, се оказа, че е малко трудно това вече да бъде ежедневен автомобил.
          Не на последно място е и уточнението, че до сега беше зацепена да отваря доста късно. Всмукателните клапани бяха направени да отварят съвсем малко преди горна мъртва и това с цел малко да ограничим високите обороти. Сега я презацепихме и издърпахме отварянето може би с 15'тина градуса, и това също ще се отрази. То и за това свалихме мотора - да я презацепим и да оправим спирачните апарати, че бяха зле. А като подкарахме апаратите, имаше предложение да сменим и помпа и серво, което предложение се прие радушно погледнато през призмата, че вече автомобилът ще се кара 3-4 пъти в годината, така че нямаше какво да се мисли толкова много.
          А концепцията е следната - максимално близък външен вид с оригиналния, като малко разгърнем потенциала за по-голямо удоволствие от карането.

          А и аз бих искал да те попитам за нещо, което на мен ми изглежда странно: монтира карбуратори на трийсет и тройката, за да я доближиш до съвременните автомобили като усещане и управление?
          alfa romeo sprint 1984

          Comment


          • Това без сервото го правих на москвича на времето и се оказа пълен провал.
            Горещо те съветвам първо да я пробваш някъде без коли и да видиш как спира с по-висока скорост!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Снощи съм писал в не много адекватно състояние, 4 градуса издърпахме отварянето напред.
              alfa romeo sprint 1984

              Comment


              • Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                Първоначалната идея беше наистина да е кола, която да може да се кара ежедневно, но след като сложих мотора, събрахме я и навъртях 2000-3000км, основно по разходки, се оказа, че е малко трудно това вече да бъде ежедневен автомобил.
                Не на последно място е и уточнението, че до сега беше зацепена да отваря доста късно. Всмукателните клапани бяха направени да отварят съвсем малко преди горна мъртва и това с цел малко да ограничим високите обороти. Сега я презацепихме и издърпахме отварянето може би с 15'тина градуса, и това също ще се отрази. То и за това свалихме мотора - да я презацепим и да оправим спирачните апарати, че бяха зле. А като подкарахме апаратите, имаше предложение да сменим и помпа и серво, което предложение се прие радушно погледнато през призмата, че вече автомобилът ще се кара 3-4 пъти в годината, така че нямаше какво да се мисли толкова много.
                А концепцията е следната - максимално близък външен вид с оригиналния, като малко разгърнем потенциала за по-голямо удоволствие от карането.

                А и аз бих искал да те попитам за нещо, което на мен ми изглежда странно: монтира карбуратори на трийсет и тройката, за да я доближиш до съвременните автомобили като усещане и управление?
                E това с карбураторите беше отдавна. Тогава и сега също много ме привлича звука от тях, специфичен е. А тогава (реално бях го замислил това още 2004-2005 та година) трудно можеше да се намери добре работещ инжекцион за тоя мотор, а също така спортните електроники тогава бяха безумно скъпи и нямаше кой да ги ностройва. Което обаче решение не прави колата по-трудно упраляема в никакъв случай. По отношение на управлението аз внесох промени, които за мен са фабрични недостатъци на модела, или въобще за времето си. Затова сложих по-голями спирачки, дискове отзад от по-сърременна кола и човешки главини вместо глупавите конусни лагери, които не издържат широки гуми. Като в момента имам и перфектна ръчна спирачка. И усещането в педала при спиране е коренно различно, вдъхва увереност при спиране с всякакви скорости. Та затова те питах за концепцията, при условие, че оставаш с фабричните спирачки, които за моите разбирания са тотална издънка от завода още.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва.
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    E това с карбураторите беше отдавна. Тогава и сега също много ме привлича звука от тях, специфичен е. А тогава (реално бях го замислил това още 2004-2005 та година) трудно можеше да се намери добре работещ инжекцион за тоя мотор, а също така спортните електроники тогава бяха безумно скъпи и нямаше кой да ги ностройва. Което обаче решение не прави колата по-трудно упраляема в никакъв случай. По отношение на управлението аз внесох промени, които за мен са фабрични недостатъци на модела, или въобще за времето си. Затова сложих по-голями спирачки, дискове отзад от по-сърременна кола и човешки главини вместо глупавите конусни лагери, които не издържат широки гуми. Като в момента имам и перфектна ръчна спирачка. И усещането в педала при спиране е коренно различно, вдъхва увереност при спиране с всякакви скорости. Та затова те питах за концепцията, при условие, че оставаш с фабричните спирачки, които за моите разбирания са тотална издънка от завода още.
                    Разбирам идеята ти за подобряване на пътното поведение, но причините поради които не бих искал да сменям дискове и апарати са няколко,
                    Първо трябва да преправям на ново предницата. А специално амортисьорите, с които съм в момента не ми се махат, друго е че вчера теглих една ролетка на дисковете и тя показа 256мм. а апаратите все пак са двубутални, така че не е кой знае колко зле положението. Отзад също е с дискове и двубутални апарати, така че останаха само конусните главини, които поне при мен са все още заводските, а през по-голямата част от времето е карана с гуми 205.

                    На първи се надявам да тестваме, ако всичко е нормално и на нашето каране ще се включа.
                    alfa romeo sprint 1984

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                      Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва.
                      Скоростната кутия как е?
                      Ако не хъркат много първа и втора си я заплювам.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • Нямам представа.
                        Купих ги свалени от автомобила
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • Проблем!

                          Господа, изгубил съм осите, с които се фиксират пластините на задните спирачни апарати (онези пласини които пречат на накладките да паднат!)

                          Ако някой има идея какви други коли карат с такива апарати, или какво друго мога да ползвам, ще съм безкрайно благодарен!
                          alfa romeo sprint 1984

                          Comment


                          • двигател 1.5

                            Привет,

                            Проявявам интерес към двигателя:
                            Originally Posted by Speeder View Post
                            Ако някой се нуждае от двигател от 33ка 1.5, AR30146, карбураторен и скоростна кутия към него, да казва.

                            Ще ти се обадя по телефона за повече инфо.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от boris037 Покажи съобщение
                              Господа, изгубил съм осите, с които се фиксират пластините на задните спирачни апарати (онези пласини които пречат на накладките да паднат!)

                              Ако някой има идея какви други коли карат с такива апарати, или какво друго мога да ползвам, ще съм безкрайно благодарен!
                              Като на 33-ка ли са с по една пружина в средата?
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Като на 33-ка ли са с по една пружина в средата?
                                Завих по една 4мм ос с гайки
                                alfa romeo sprint 1984

                                Comment

                                Working...
                                X